Träning

Murph

Murph- HIIT Onsdag Delux! 

Murph

Dagens pass är en riktig utmaning! Grymt jobbigt, inte super kul, men efteråt är det sjukt gött! Tänk på att dra ned antalet repetioner när du lägger upp din plan inför detta pass.

Murph

Murph

Murph-passet:

1,6 km löpning

100 Pull-ups

200 Push-ups

300 Air squat

1,6 km löpning

”DÖ”!

Murph

Murph

Jag delar upp mina 100 pull-ups i 5 reps med kort vila emellan, samma på push-ups och 15-25 reps på squat. Det är viktigare att du håller ett högt jämt tempo igenom hela passet än kör många reps i början för att sedan ta slut. Sen är det bara att grimasera, bita ihop över och under käke och köra hela vägen in i kaklet!

Murph

Murph

Murph

Om du inte orkar 100 pull-ups så skalar du genom att köra med gummiband eller hoppande pull-ups. Armhävningarna skalas genom att gå upp på knä eller palla upp för händerna. Squatsen görs bara rakt upp och ned! Du kan även skala genom att göra färre reps, men kom ihåg att du klarar mer än du tror! Det blir roligare om man har en kompis att köra med, eller varför inte utmana ett gäng kompisar? Det är hemskt under tiden men förtjänsten är stor! Du är stark!!

 

Bit ihop nu kör vi!

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply